УслугиТРЗ и Личен състав
Законодателната материя в сферата на работните заплати и воденето на трудово досие на служителите е изключително обширна, сложна и трудоемка. Непрекъснатите изменения в осигурителното законодателство създават трудности при обработката на данните и правилното администриране на процеса.
Поради това се опитваме да предложим на нашите клиенти еднин пълен продукт от обслужване в сферата на ТРЗ и Личен състав, който да им осигури яснота, точност и коректност в отношенията с техния персонал и държавните институции.
Пакетът включва:
- Администриране и управление на процесите, свързани с наемане и прекратяване на персонал
- Регистриране в НАП на възникването, прекратяването и измененията на трудовото правоотношение
- Събиране, подготвяне и комплектоване на необходимите документи за завеждане на трудово досие
- Изготвяне на месечни разплащателни ведомости, фишове за заплати, рекапитулации, присъствени форми и други прилежащи документи
- Изчисляване и определяне на дължимите месечни, осигурителни вноски
- Изготвяне на платежни документи за работни заплати, социални и здравни осигуровки, данъци. Достъп до електронно банкиране при желание от клиента
- Подаване на месечната информация за осигурените лица в НАП
- Изготвяне на служебни бележки, удостоверения и други
- Обработка на болнични листове и подаването им в НОИ
- Изготвяне на статистически справки за персонала
- Изготвяне на справки за нуждите на управлението, касаещи персонала
- Консултации относно промени в социалното, здравното, пенсионното и трудовото законодателство
- Съдействие за набавяне на необходимите документи за Служба по трудова медицина, както и помощ при избор на такава
- Изготвяне на граждански договори и прилежащите им документи, изчисляване на дължимите осигуровки и данъци